halva veckan har redan gått..

Tiden bara springer iväg..så konstigt. Brukar ju vara tvärtom när man är arbetslös, som att tiden står stilla.
När jag tänker på att vi har bott här i lite över två månader så känns det jättekonstigt. Känns som att det var igår som vi skrev på kontraktet och bar in alla sakerna..;P

Imorgon firar vi fyra år!! :)
Whiiiee. Jag stod ut så länge..ahahahah nääää jag skoja bara.
Det är tvärtom, jag förstår inte hur han stått ut med mig så länge, jag måste vara ganska så underbar ;p
Firar ni årsdagar?
Det kanske är löjligt men jag gillar sånt, att man har sina små gyllene stunder.
Så klart att man ska ta hand om varandra alltid, men det är extra mysigt med speciella dagar..

Ödet är inte alltid på min sida..Mattis tog min bil till jobbet (i pite) för att han skulle hjälpa en kompis köra ett fönster..
Händer aldrig att han tar "min" bil..Tror ni inte att min plånka ligger där i..så klart! hehe
Men jag löser det..;O

Vi ska bara vara hemma, har inget behov av att åka och göra nått.
Än mindre sedan vi köpte huset, jag vill bara vara här. Trivs så otroligt bra här.
Men anledningen till att vi bara ska vara hemma är att Mattis kommer hem imorgon eftermiddag, sen börjar han sex fredag morgon i piteå, så han måste ju upp typ halv fyra.
Så det känns inte så kul med nå stora planer direkt.

Men med kinamat och champagne och massa tända ljus här hemma så kommer det bli perfekt!
Så mysigt så..
Längtar redan..
Ska iväg och köpa en liten present till honom imorgon..

Oj vad långt detta blev..
Jag har bakar arraksbollar ikväll..
Receptet kommer strax..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0