helgen som var..

Den gick fort..mkt fort. Men den har varit helt okej.
Mattis jobbade hela helgen, kom hem igår först. Syrran frågade om Lucaz fick sova här själv, så klart han fick !
Jag älskar att ha han själv, det är inte nå bråk el bus eller hyss ;P
Han är så duktig så.

Det var på fredagen som Lucaz kom hit, vi var ute och skottade, eller jag skottade och Ukke var med en kompis som bor granne med oss. Fy fan säger jag, vi har ingen rolig uppfart att skotta. Helt sjukt jobbigt.
Svårast är ju att hitta nånstans att lägga snön..
Ja iaf efter vi hade varit ute så lagade vi mat, Lukas hade valt tacos, otippat ;p
Vi hade det så mysigt...

     


Vi åt och myste på, sen gick lukas och badade och jag diskade undan och grejjade på
Sen såg vi Let´s Dance och åt chips och dipp och godis.
Mysigt värre.




Lördagen så bakade vi bullar, längder och semlor.
Blev jättebra tror jag.
Nu har vi massor med semlor i frysen, flera påsar. Heheh
Sen åkte vi upp till Svartlå och åt middag, renstek och murkelsås..(blääää)
Tur att de fanns karre och dressing ;P hehe
Jag gillar inte svamp och inte älg och ren. Smakar så mkt vilt..nä gud.

Sen såg vi lite av melodifestivalen..
vilken katastrof..
Ända jag gillade var Petra Mede..jag älskar henne.
Verkar ju vara ensam om de..men så är det ;p
Låtarna söög. Emilia tyckte jag var skitdålig..

Nog om detta. haha
Senare på lördagen åkte jag till Josefin för att se hennes lägnehet och nya kisse.
Så otroligt söt. Cissi var sär och skulle sova över..
Lånade One Three Hill av henne..flera säsonger..

Igår var de lungt..hämtade matte på tågstationen..
Sen myste vi bara på, såg en film och åt tacos.


Måndag redan..idag har jag städat undan i köket såg förtaskit ut faktiskt.
Disk och skit överallt.
Matte är ute och skottar..kommit oftantligt mkt snö..
Syntes inte igår när han kom hem att jag hade skottat..:/
Men han trodde mig ändå ;P

Hej på er.
Hahah gud så skumt inlägg men nåja, håll till godo!
Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0