ny vecka

Det känns helt galet att vi bott här i tre månader!!! Det har gått så himla fort, har aldrig varit med om dess like ;P
Antagligen har tiden sprungit iväg just för att vi flyttat till hus, allt är så mkt roligare och tiden går fortare..
Låter kanske konstigt men så är det! :)

Det kliar i mina fingrar lite..jag vill börja renovera och pyssla. Men allt kostar ju pengar!! Och det är totalt köpstopp här som gäller tills vi fått våran lägenhet såld! Vi har ju fått ett bud, men ett väääldigt lågt skambud, så vi avaktar faktiskt.
Låter kanske dumt. Men det ska komma ett äldre par i 60års åldern och titta på lägenheten i början på mars..
Dom ska flytta upp till Piteå igen efter flera år söderut.
Dom måste ha en lägenhet på bottenplan tydligen..och våran är den ända i Piteå som är det.
Om jag inte minns fel..
Så vi håller tummarna..

Längtar till sommarn, vem gör inte det?!
Plantera blommor och klippa gräs..
Heheh får väl se hur roligt det är att klippa gräs igentligen..fråga mig till hösten ;p

Har kommit på hur vi ska ha det i datarummet senare..
Det ser fördjävligt ut!! Blir tokig. Grön tapet..fula möbler. Ja allt,..
Men allt går ju faktiskt..
När man tänker på att vi förhoppningsvis ska bo här hela livet så hinner vi ju faktiskt ;p
Men jag vill ha nu!!!! :)

Idag ska jag köra hjärtat till Piteå, han lämnade sin bil där så att han kunde hoppa av tåget här i Boden istället igår..
Men då tar han sig inte dit..utan bil. Hehhe då kör jag honom! Så kan jag passa på att titta till våran lägenhet.
Ta in reklam, spola i alla ledningar och toan..

Gud vilket tråkigt inlägg...
Däremot så har jag beställt slickepottar från Rice..sånna som Leila har när hon bakar i tv..
Jättefina! Dock fanns det bara gröna kvar..men det duger åt mig :)
Fanns slät och kupad. Den kupade är som en slickepott och slev i ett.
Ska ge en av varje till svärmor och två till mig :)

NI ska få se bild senare..
kanske till och med inviger dem med att baka ljusa kokosrutor ikväll..
Kram på er.


lånad bild från formarum.se

Kommentarer
Postat av: Evelina

Var det inte du som hade köpstopp? :)

2009-02-24 @ 00:06:49
URL: http://sattari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0