oj vad länge sedan..

Vet inte vad som hänt ;p när jag inte skrivit på så länge, fem dagar. En evighet! :o
Nää

Har börjat gå intro på ett äldreboende här i stan..känns mkt bra! andra dagen idag. Börjar 14-21 imorgon och fredag.
Hoppas de finns mkt jobb sen ;p

Annars händer det inte så himla mkt. Camilla och hennes unge hehe Liam var här i måndags och hälsade på. Blir så sällan nu när hon bo i Umeå, tyvärr!!
Hon hade med sig sin syster med man och barn, mkt trevligt! Visade sig att hon jobbar där jag går intro! :)
Kul kuriosa! :)
Vickan var här så med, vi åt lax! Supergod blev den, inte så där torr.
Serverades med sallad, pressad potatis och turkisk youghurt blandat med dill och gräslök dipp! Väldigt gott!

Saknar mina hjärtan..kanske får träffa dom till helgen..
Vet inte. Nu när jag har varit på intro kan dom ju inte bara komma efter skolan. Men så är det. När man har en vuxen moster ;p hehe


Längtar tills det blir såna här fina dagar igen..
Imorse när jag vaknade stod termometern på -29.
Blää inge roligt alls. Tacksamt med garage ;p

 

Hej på er! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0