sjukling..

Pauliné har fortfarande feber..stackarn är helt groggy. Hon var hos oss idag med, så att syrran kunde jobba. När jag lika är hemma och inte har några planer så ställer jag gärna upp.
Sen är man ju lite självisk också så klart, finns ju inget mysigare och gosigare än febriga ungar.
Så klart att jag inte vill att hon ska vara sjuk..lät nästan så ;P

Imorgon kommer hon också..inte redo för dagis när man har feber.
Bara hon och jag ska mysa under filten.
Hon var så go idag, hon somnade i min famn..sötnosen.

Nåja..nog om detta. Hahaha
Imorgon tänkte jag baka bullar och drömmar.
Vet inte varför just det, men har massor med jäst som jag måste göra nått åt.
Kanske bakar nått matbröd och mera semlor att ha i frysen.
Städa ska jag också göra.
Får väl se hur mkt jag hinner med...

Inga roliga bilder har jag heller..hopplöst.
Lägger upp lite husbilder..

       


   
Här bak ska det bli altan och inglasning i framtiden..:0)
Sen när det är dax för ommålning då blir det grått, med vita dörrar och knutar..
Lite mörkare grå, inte vanlig husgrå..hehe
Framtidsplaner..:) bra att ha!

Nu är det sängen!!
Sov gott på er.
Hejs


Kommentarer
Postat av: Linda

Hej.

Jag jobbar inom hemtjänsten.Märks inte på mina arbetstider va;)

Annars är det bra.

Alla är friska än så länge,

Vi ska sätta in ett nytt golv i hallen och köket i slutet av månaden. så nu rullar det på:)

Själv då?

2009-02-04 @ 12:59:46
URL: http://desperathusfru.blogg.se/
Postat av: Linda

Nejdå, bara 2 turer på ett och samma ställe:)

Vad kul! Det är så givande att få komma ut och jobba.

Jag tänkte först ett mörkt golv,för att framhäva våra ljusa skåp luckor i köket, men då det är så dåligt med lyse i hallen ( finns inga fönster) så körde vi på säkra kort denna gång, då jag vill ha ett och samma golv i både hallen och köket. så att allt ser ut att bli ett stort han liksom. ( förstår du hur jag menar?)

Så vi valde ett ljusare klassiskt ek oljat golv:)

2009-02-04 @ 18:24:21
URL: http://desperathusfru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0