skoterfunderingar och köpes mat.

Nu är det inte länge kvar av den här söndagen..har just sett färdigt på Beck - hämndens pris.
Har sett den förr, den är faktiskt himla bra. Jag älskar ju Beck, det är de bästa man kan se som är svenskt.
Älskar Gunvald - men vem gör inte det liksom?! :)

Idag har vi inte gjort mkt alls, sov riktigt länge. Och inte nog med det..vi låg kvar i sängen i en och en halv timme efter vi vaknat. Mös och pratade om allt möjligt, riktigt mysigt faktiskt. Inte stressa upp som ganlningar och glömma bort varandra. Vi duschade och gjorde oss klara, for och tankade och tog ut pengar.
Åkte till Mattis föräldrar och hälsade på. Dom är underbara!! Jag ser dom som mina föräldrar med. :)

Sen for vi på stan och köpte mat.
Mattis tog en pizza - operah.
Jag tog en grillbiff. Min nya favorit! =)

Sen har vi inte hunnit så mkt mer..jag har städat undan lite, diskat undan och röjt lite i köket.
En riktig myskväll!! Massa ljus tända..
Och på torsdag så firar vi fyra år..
Känns som mkt länge..känns som vi varit tillsammans för alltid!! :)

Imorgon ska vi ev ut och kolla på skotrar, helt sjukt.
Men vi vill så gärna ha en till skoter. Så båda kan köra..
Absolut inte rätt läge nu och köpa en, med tanke på dubbla boenden och att jag är arbetslös..
Men vi får väl se..
Dessutom ska Pauliné vara hos oss imorgon, hon är inte riktigt kry.
Då får hon vara hos moster..ev att Cissi också kommer, hon hade hosta.
Ja vi får la se vad dagen har att erbjuda!
Uppstigning kl sju iaf hhehe

Kram på er.
Var rädda om varandra! :)


Lite pyssel och knåp för att det ska bli lite roligare och finare och lättilgänligt att tvätta :)
Och jag kan säga er att det har aldrig varit så roligt att tvätta som nu ;p


Kommentarer
Postat av: sandra

Hej baby! : )

Jaa Ni måste bara testa Sushi, det jag rekomenderar (det enda jag provat) köp från menyn "familjepaketet 1" är bland annat lax, och lite andra lättätna grejer som går ner om man gillar lax tex. Jag brukar beställa till en stark sås, dom vet vilken det är om man frågar... Jag tror verkligen du kommer tycka om det : ) Jag och M delar på en sån där, det är 24 bitar. Räcker gott och väl och man blir sådär skönt mätt efteråt! Så nu har ni nått att prova nästa helg ;)



Jag har ju studerat nästan 2 år, så jag har en gansak stor skuld att betala av. Kommer ta ett tag (men det var det värt) ska ju plussa på skulden mest troligen efter sommaren för fortsatta studier ;) Men det tog emot lite kan jag lova!!! - När CSN papprena kom om skulden, men i det långa loppet är det värt det!!



Hur är läget annars med er då? : ) Trivs ni i huset?? KRAM!



2009-02-02 @ 18:11:13
URL: http://sandraolsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0