soligt men kallt.

Varför ska det vara så himla kallt för? 20 minus men solen skiner och det är klart och fint.
Men går man ut i det här kalla vädret så kommer man in med en kroppsdel mindre! ;p

Igår var jag hos Vickan en sväng och snosade på Oliver..han är såå söt!!! :)
Han gillar mig mest..;p
Sen åkte jag hem och gjorde bakad potatis till middag. Nähä!?
Med räkor..
Standard när matte är och jobbar..det är så smidigt och lätt och gott!

Sen på kvällen gjorde jag arraksbollar..jo jag vet att jag gjorde det nyss och alla dom är kvar.
Men jag testar ett nytt recept..det är lite svårt och hitta ett perfekt recept!!
Nån som har ett i byxfickan?

Vet ni hur mkt snö det har kommit?
Helt sjukt..
Syns det att det står en skoter där?! hehe



Framidan..                             Utanför köksfönstret..           Baksidan..
            



Nåja synd att man inte kan åka på utflykter och så när de är så kallt.
Eller det kan man ju men de blir inge roligt då..

Har just duschat, kanske skulle ta på mig dagen :)
Röja undan och ta en svängom med dammsugaren.
Hatar att det är plast matta i huset här..allt syns så tydligt. Den är så ljus så minsta lilla dammtuss eller skräp syns..
Det är ju både bra och dåligt såklar. Det kan inte gå för länge mellan gångerna man städar, men samtidigt så är det inte roligt när man just städat och de syns inte på nån timme typ..

Sluta gnäll om den nu hehe
Vi har fått in ett bud på våran lägenhet i Piteå..
Skambud..så vi får se hur vi gör!!

Hej på er!!
Sköt om er..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0