Utmanad

jag har tydligen blivit utmanad...haha kul.
Av Lisa..

Det här blev min bild...hur är det möjligt att jag ens har den i datorn!? vem sprar en sån här bild..jag bli rädd!! hah
Det är på Olivias dop, jag flummar mig med tårtan för att matte håller på att ta kort medans jag äter..
haha. Brukar inte annars gapa med munnen full i mat. hehe







Du som blivit utmanad, do it this way....

  • Gå in i mappen Mina bilder
  • Gå till den sjätte mappen och välj sedan den sjätte bilden i den aktuella mappen
  • Släng upp bilden på bloggen och skriv nåt om den
  • Utmana tre andra personer och länka till dem, samt tala om att dom är utmanade


  • Jag utmanar:

    Anna
    Linda
    Sandra


    Kommentarer
    Postat av: Sandra

    Haha : ) Nu blir jag dock skonad, har inga bilder på den här bärbara datorn Fniss men så fort jag kopplat in min egna stationära så är det ett löfte! Kramis!

    2009-02-09 @ 19:20:29
    URL: http://sandraolsen.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0