äntligen fredag..

Det betyder Let´s Dance..:)
Så himla bra program...älskar David Hellenius..han är grym! Trist ikväll bara att ingen åker ut eftersom Magdalena Graaf blev sjuk och inte kunde fortsätta..Krya på dig!! =)

Nu ska jag göra mig iordning för att åka på ams...visa upp det jag har skrivit, höra om det är en bra ansökan..får väl se!
Sen ska jag till Vickan..vi ska på lite affärer och så..
Sen filar jag på en liten idé men inget jag kan avslöja än..hehe

Sen ikväll blir det tacos när hjärtat kommer hem..mys framför teven.
That´s all for now! :) hahah
Dags att få på sig ett aniskte! hehe

Höres..

Här är förresten den svarta blommljuslyktan jag köpte på rea..:)
40 spänn tror jag att jag betalade..som hittat!!
den gör sig fin på bänken brevid flingsaltet..:)



Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej hej...

Ja alla andra gör de så då måste ju jag också! Ja det går fasen inte att få dit dom! Fråga matte hur man gör :) Jodå allt är bra med mig/oss... Har ju två små frön ja me... fast birmor :) Hur är det med er då?

2009-01-30 @ 19:33:04
URL: http://novasmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0