äntligen fredag.

Bästa dagen på veckan om du frågar mig! Nån speciell känsla över dena veckodag.
Syster yster är här och väntar medans hennes bil är på verkstaden. Vi har letat på lite gardiner och grejjer som hon ska låna till deras hus! Kommer bli så fint såå..

Ätit gröt till frukost, havregrynsgröt, hela veckan nu. Himla gott och underskattat.
Funderar på middagen idag..vet inte än när Mattis kommer hem..om jag får äta själv.
Trist i så fall..
Men då hade jag ju kanske kunnat köpa lite ostar och sånt till ikväll..till Let´s Dance..mitt favvo program.
Carl-Jan Grankvist..haha vilken filur. Diggar honom! haha
Sen är ju Morgan min favvo sedan man fick veta vilka som skulle vara med, han är så rolig! Min favvo.
Sen gillar jag Magdalena Graf och Laila och även Magnus Samuelsson. Resten kan åka..;P
Och vad gör Blondinbella där? har dom brist på kändisar..?! Hemskt. Hon är inte roligt nånstans! ;P haha

Nu ska jag in till stan ;P
Höres senare!

bjussar på en bild på min fina pitelampa..så fin!! :)
*visst Jens?* ;P

lampan som jag köpte i piteå till vårat hus långt innan vi flyttade in..fick ligga nerpackad. perfekt minne.

Kommentarer
Postat av: Ida

haha, du är allt rolig du frida! ;)

åhh, kännde precis hur trött jag blev.. vafan gör jag vaken den här tiden.. en fredag, so what!! en tvåbarnsmamma kan aldrig ta en "fredagskväll"!! haha nåja, vad fint du hade gjort i tvättstugan.. ;) du är duktig du! hur är det annars?

2009-01-17 @ 23:39:31
URL: http://idamarx.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0