Bobutiken!

Jag fick ju som sagt presentkort på bobutiken av svärisarna när jag fyllde år. Väldigt uppskattat ska jag säga ;P
Det är iaf en jättemysig inredningsbutik som ligger här i stan..och dom hade till och med elvispen som jag vill ha, en svart ;P Supersnygg. Får väl se när jag har råd med den ;/

Hur som så hittade jag äntligen en spatel som man använder när man gör tårtor och cupcakes, när man smetar på glasyren. Så köpte jag också en snygg salladsskål och även fina salt och peppar kar. Är så otroligt nöjd!!
Älskar verkligen presentkort! ;P

Nu ska jag gå och ta hand om min sjukling här hemma, han är så brännhet. Måste in till stan igen och köpa ipren och alvedon. Stackarn..så sjuk. Alla vet ju hur karlar blir när som blir sjuka, dödssjuka! ;P Men sån blir jag med..hehe

Det blir köttfärssås och spagetti till middag här, kanske inviger salladsskålen med ;P


             från bobutiken.
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Diggar verkligen sallads skålen!!

Måste nog kika in där nästa gång jag är i stan:)

2009-01-12 @ 16:07:58
URL: http://desperathusfru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0