Devil´s Food Cake

Nu har vi varit upp till Svartlå och lämnat mina småbusar för den här gången, men ikke att förströsta. Det tar nog inte så länge innan dom är tillbaka igen ;O
Sen åkte vi på supermarket och handlade, sen hem och laga mat. Tacos.
Finns det nån godare mat?! nää inte alls.

Nu har jag precis slagit ner arslet här framför datorn och funderar..körlsaget eller inte?!
Jobbigt va..haha. Kanske blir en liten kik, tycker inte det är lika bra i år..vet inte varför.

Hur som helst så har jag ju fyllt år nyss, 24. Värsta gammeltackan ;P
Eftersom det var min födelsedag så fick jag välja tårta helt själv..;P Så då gjorde jag en chokladtårta rakt igenom. Mastigt tycker endel, underbar tycker andra. Den heter Devil´s food cake.
Jaa bara namnet låter ju helt ljuvligt. Och är man som jag en riktig chokladälskare så ska man testa den här tårtan.
Blev nog inte såå god som jag hade hoppats, ska testa leilas recept nästa gång.
Jag tyckte den var underbart god, men lite mastig med chokladkrämen. hade haft den för länge i kylen så den blev lite "smörig".. men god ;P

Jag fick av hjärtat bakskålar från Nigella´s serie. Svarta underbara. Leila har haft sånna röda, ljusblåa och vita i sitt kök på teven =) så otroligt snygga. Och inte bara bakskålar. Hade dom som uppläggningsskålar när vi hade middag sist. Sallad, sås och pressad potatis gjorde sig extra god i fina skålar ;P

 Devil´s food cake           
                                              
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0