Finans och annanaspaj..

Jag vann i Finans ;P Vilket underbart spel..hehe. Tycker faktiskt det även om jag förlorar, för det händer ju också ibland. Även om det är väldigt sällan ;P

Gjorde ju semlor idag, blev otroligt goda..men tror ni jag kom ihåg att ta en bild när dom var klara?! Nää.
Kom ihåg degen osv men kul att visa bilder på det när det inte finns färdigt resultat..
Nästa gång kanske..

Micke är här, dom sitter i soffan och slappar. Jag väntar på att maskinen med tvätt ska bli klar så att jag hinner hänga den innan sängdax.
Gjorde hackelbackspotatis och roulader med vitlöksfärskost i..jätte gott. 10 poäng.

nu går det inte att lägga upp nya bilder..hänger sig.
Så imorgon kommer recept och bilder på annanaspajen :)
Den är verkligen supergod!!

Godnatt på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0