gardin och blommor.

Jag mår lite bättre idag, ingen huvudvärk, men snoret rinner och hostan är inte att leka med. Men känner mig lite piggare iaf. Syrran och ungarna har varit här och käkat, jag tog fram köttfärs och gjorde egna köttbullar och stuvade makaroner, himla gott och underskattat =)
Hon hjälpte mig hänga upp gardinen, det blev jättebra! Ovanligt att nått jag gör blir så bra, not! ;P hehhe

Hon hade med sig tulpaner åt mig när som kom, rosa och vita!! Jag älskar tulpaner, det är min favotit blomma.
Så vårigt och härligt!
Nu har dom åkt och här sitter jag hehe
Matte är vid xboxen, han ska snart in i garaget och skruva i skotern.

Imorse när jag vaknade och gick ner så ser jag till min förvåning nått mörkt och lurvigt ovanför skåpen i köket. Melker hade lyckats hoppa upp där..låg och myste. Samma hände igår när vi lagade mat, matte stod vid spisen och helt plötsligt ser han i ögonvrån nått lurvigt komma flygande ner från kylen..då hade han legat där uppe ovanför skåpen och kylen. Pang lät de i golvet..tyckte så synd om han. Men tydligen gjorde de inte ont då samma sak hände idag.

Nu ska jag gå och lägga mig på soffan en stund innan Mattis brorsa och hans kid kommer hit. Jag ska vara med Olivia medans dom mekar i garaget. =)
Hejsvejs

Dagen i bilder ;


Gardinkappan som jag sytt, tyget är från ikea.


      



tulpanerna jag fick av syrran..:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0