hejsan

Svejsan..ja idag är det onsdag. Redan. Men skönt ändå att tiden går lite..idag ska jag upp på kommunhuset och prata med dom på bemanningsenheten. Så att jag får komma in någonstans och börja jobba!
Ska bli spännande att höra vad hon säger, jag har ju trotts allt kvar lite lasdagar från min jobbtid här i Boden. Många har ju försvunnit med tanke på att det ändå är tre år sen sist jag jobbade här.

Sen har jag postat in en ansökan till akassan att få studera på halfart, eller igentligen 25%. Folkhälsokunskap.
Jag bli så otroligt slö av att bara vara hemma. Min hjärna förtvinar bort..de lilla som är kvar ;P
Så det ska bli spännande att se om det går vägen..

Efter besöket på kommunen så ska vi och hälsa på mattis mormor, det var längesen sist. Inte sen vi flyttade tillbaka hit. Vi har så dåligt samvete för det.
Sen ikväll blir det nog inte så stora planer..jag ska dammsuga av och plocka undan lite grejjer.
Dammtorka..lite sånt. Skriva inköpslista till handligen imorgon.

Imorgon åker hjärtat iväg och jobbar..känns inte som att han varit hemma i fem dagar. Gått så otroligt snabbt.
Så då ska jag vara barnvakt till syrrrans ungar, dom ska ju flytta in i huset imorgon. Då får dom sova över här och mysa med mig..passar ju alldelles utmärkt att dom sover här när matte är borta..myspys!! Slipper jag sova själv ;P

Nu ska jag göra mig iordning och se så att jag har alla papper med mig..
syns när vi syns ;P

en lite bättre bild på gardninen..


Kommentarer
Postat av: Linda J

Tack!

Jo, han kommer nog att få det mycket bättre där uppe. Tråkigt ändå såklart, för som du säger; dom är ju familjemedlemmar som betyder mycket!



Fint du har det hemma förresten! :-)

Kram

2009-01-22 @ 14:37:21
URL: http://www.nogg.se/LinJak

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0