hejsansvejsan.

Nu har jag tänkte börja blogga. På riktigt.
Jag älskar verkligen att läsa andras bloggar och innerst inne tror jag att jag skulle vara grym på en egen blogg. Haha
Får väl se..Känns som ett bra sätt att skriva av sig på.

Kan väl lite snabbt bara berätta att vi är back in town. Hhe vi har kommit tillbaka efter en tre år lång tripp i Piteå.
Underbara Piteå =) Vilken stad och vilka människor. Men man får väl nöja sig med Boden hehe. Nej då.
Men vi hittade vårat hus och slog till direkt. Det hade lika kunnat bli Piteå, men vi drogs hit mkt på grund av våra familjer och vänner. Och jag måste erkänna att nog är det underbart!! =)
Kanske inte just staden..den duger absolut, men framför allt att man har så nära till alla man vill umgås med.
Kan ju inte bli bättre..

Jo det kan det ju. Vi har kvar våran lägenhet i Piteå än, man kan väl säga att tajmingen med denna lågkonjunktur och kriser och allt vad det heter kanske inte var den bästa ;P
Men nu kan vi bara hoppas att den blir såld snart..Inte nå roligt att stå med dubbla boenden när man just köpt hus och vill börja fixa.
Allt har väl sin tid som man säger ;P

Jag är då så otroligt glad, känns verkligen rätt. Det känner vi båda.
Kissarna mår då mkt bättre med mera yta, det är ju trotts allt ganska stor skillanad på våran trea på 77 kvm mot huset på 156kvm. Dom trivs ;P

Jag måste fixa hjälp med detta..kan inget. Vill ju ha en snygg blogg också =O
Så att det gör sig rättvist.
Allt måste matcha, inte bara i verkliga livet, även på bloggen haha.

Ska ta lite bilder så ni får se vårat fina hus. Det är som sagt ett ganska så stort hus med fristående dubbelgarage.
Gullringshus byggt -89. Grymt fräscht och välunderhållet, man kan inte tro att det bott tre ungar här en gång i tiden. Det mesta är standard från då det är byggt, med undantag från en lilltoa och en tapet ;P
Det märks då inte, klart det inte är nytt och supermodernt men absolut beboerligt ;P
Kommer bli så underbart när vi har fått det precis som vi (läs jag) vill ha det ;P

Nää nu får det räcka som första inlägg, blev redan för mkt. Men det kliar i fingrarna ;P
Grattis till Vickan som fick en underbart liten söt prins på nyårsafton. Bra tajming där Oliver ;P


Syster med hennes tre barn, mina älsklingar :)
Vi firade julen hemma hos oss i år, blev verkligen lyckat :) Här är min storasyster och hennes barn, mina juveler!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0