Ikea

Ja finns det nån bättre och roligare affär?! Nää inte för som priserna. Jag älskar ikea.
Men ibland gillar jag inte alls just ikea. När nått racklar eller går sönder. För det händer ju faktiskt när det är så billigt. Man får det man betalar för helt enkelt!

Men just nu älskar jag ikea iaf och jag och systeryster ska till nu i veckan, jag vill imorrn, men vi får se!
Det finns så mkt som jag vill ha nu, även om vi lyckats väldigt bra med att fylla upp detta jättehus.
Men tyvärr så tillåter inte plånboken det, jag får inte shoppa loss när det är som det är just nu med dubbelt boende.
Dock så tillåter den liiite iaf, jag har ju trotts allt presentkort ;P

Vi har en vägg i vardagsrummet som är helt tom och vit dessutom. Himla trist. Men vi ska köpa en matgrupp när vi får råd...men när det blir vette tusan. Så jag vill ju ha nått där tills dess.
Då funderar jag på att sätta dit en lack hylla (som jag redan har här hemma) som jag inte har hittat nån bra plats till ännu..om jag köper ben och gör det till en skänk eller typ sidebord. Blir ju en rätt billig makeover tills man får råd med annat. Benen kostar väl 99kr. Men det jag tvekar i är om det blir fint, eftersom vi har den samma till tvbänk. Blir det för mkt eller blir det snyggt och sammanhängande? Igentligen spelar det väl ingen roll eftersom det bara är tillfälligt..men ändå.

Ja vi får väl se hur det blir med det ;P
Här är iaf min önskelista från ikea, så får vi se vad som följer med hem :)


      




 



  




Lånade bilder från ikea.se



                                                                                                    

                                                                       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0