inköpen

Jag tänkte ju visa de lilla jag köpte idag..
Inte mkt att visa men lite iaf.
Imorgon ska nog jag och Pauliné åka ut på sävast trädgård. Sist jag var där hade dom halva priset på mkt av cult och även en massa annat. Passa på ;P


Dukarna till köksbordet..
vet inte men jag har fått dille på sånna runda dukar..;P
Hade en likande innan..men mindre.


Zinkkrukorna från hemtex, 20kr/st.
Helt sjukt billigt. Hade ett fönster utan krukor, ett rum som vi har som förråd mest. Men utifrån så ser de obebott ut typ.
Så jag tänkte faktiskt att jag skulle kika efter nått till det fönstret. Passar ju perfekt!! Billigt värre.

         Toan nere..tvålpumpen var ju såklart för stor för att rymmas under den lilla hyllan, så den fick stå uppepå.  Toan här är faktiskt det första vi har tänkt renovera..ser för taskigt ut faktisk. Så därför får ni bara se en liiiten bild på toan.


Två stycken gröna växter..men efter jag tog bilden fick dom en annan plats ;P
Jag är hopplös. =)
                                                                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0