köttsoppa

Idag är det som alla vet torsdag..mattias ska och jobba, åker väl på en timme ca.
Jag ska sy färdigt alla små projekt, gardiner till tvättstugan, köket. Blir nog fint då det är klart!

Idag kom Mona förbi med köttsoppa! :) Jag älskar köttsoppa. Men det gör inte Mattis så därför äter vi aldrig det..tyvärr. Men det hade blivit över igår när dom åt så då kom hon förbi med en burk åt mig. Hon är så snäll svärmor ;O
Vi fick även låna olja av henne att olja in köksbordet..är verkligen torrt. Hon är bäst!
Nää nu ska jag grejja vidare..

Dagens lunch :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Ambitiöst av din sambo att fara och jobba när han legat sjuk.. :)

Köttsoppa är typ såååå gott, avundsjuk att du fått äta det idag! ;)

Ha det bra. Kram.

2009-01-15 @ 18:01:33
URL: http://foxygoldfish.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0