kväll :)

Jag har det så mysigt så..hehe. Faktiskt så känner jag att jag behövde vara själv..så mysigt.
När jag vet att hjärtat kommer hem imorgon så känns de inte så farligt ;P

Var upp till Svartlå idag och lämnade kidsen, blev bjuden på tacos. Mkt gott!!
Stannade en stund sen begav jag mig hem, med ett snabbt besök på ica för inköp av Ben & Jerry´s ;p
Fy bubblan vad god den är..just den här med brownies i :)

Nu har jag tänt alla ljusen och myst ner mig i soffan..även tänt ute. I två lyktor..såndant är viktigt för mig, att ha det trevligt runt omkring mig, inte just bara i det rummet man är i. Konstigt nog så känner jag av helheten, alla rummen som de är mys i.
Nu väntas utröstningen i Let´s Dance..gud vad han är härlig Carl-Jan. Jag döör!! ;P hahah han är för kul alltså.
Dansa kan han ju inte men jag älskar honom ändå ;P
Sen gillar jag ju Morgan och även Magnus..hehe och Laila och Magdalena..och Niklas så klart!! ;O
haha typ alla.
Nej gillar verkligen inte Kitty, Blondinbella..vad gör dom där?

Så här ser min fredag ut ;P

             


   

Sköt om er där ute..
Kram på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0