lördag..

Nu har jag varit vaken en bra stund. Matte har jobbat natt så han kom och la sig vid tio, då steg jag upp. Skönt med sovmorgon! Har suttit och tittat på Leila när hon lagar mat..och bakar. Hon är för härlig..
Fastnar lätt framför datorn när jag tittar på henne. :)
Jag ska dammsuga och skura. Speciellt toan..den är inte att leka med.
Det är så ljust golv inne på toaletten så allt syns!! Hopplöst när vi har kattlådan där inne, även om vi har en täckt låda med bara en liten svängdörr. Det kommer ändå lite sand utanför, det som faller av tassarna när dom går ut.
Mega bekymmer hör ni ju ;p heheh

Så det är det som står på schemat idag. Städa och fixa till.
Vet inte vad jag ska göra till middag, känner jag matte rätt vill han ha tacos, men jag funderade på roulader och hackelbakspotatis...
Eller bakpotatis med räkor till mig och kyckling till matte..(han hatar skaldjur)

Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer än, jag tror att vi bara ska vara hemma.
Tror att matte har jour om jag inte minns fel..det visar sig.

Sköt om er där ute.
Hejs!! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0