lördagen är snart slut...

Kom just på mig själv med en olustig känsla i kroppen, som att jag glömt något..
Då slog det mig..jag har inte tänkt några ljus..Herrejessus!!
Ja det kanske inte låter så värst farligt, men för mig är det en smärre katastrof...
Jag tänder minst femton ljus varje lkväll..värmeljus, vanliga och ute i lycktorna..

Det är ett måste!
Så nu har jag just gått runt med ljuskorgen i huset och tänt.

Så nu kan kvällen fortsätta harmoniskt och bra! hahhah


Synd att inte eriks kör vann..tyckte dom var bätte körmässigt.
Sen att han är så snygg, ja det gör ju inte saker ännu värre :)

Vet inte alls meningen med detta inlägg..
Men vi får ta nya tag imorgon! :)
Hej på er..:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0