måndag..

Finns nog ingen värre dag, även om man är ledig. Är nån konstig känsla över den veckodagen.
Blev då inget ikea idag, min syster var inte så lätt flörtad..
Men imorgon blir det! Eller jag tror det iaf, men med henne vet man aldrig!

Jag tror att Mattis har feber, han är alldeles kokhet. Känner sig inte kry..
Då var det igång igen med dessa förkylningar. Hopplöst.
Men han envisas med att åka och jobba..tycker inte jag. Han ser inte kry ut alls.
Men han vet ju bäst själv! :)

Funderar om jag ska åka in till stan en sväng. Se om jag hittar något fint på Bobutiken, har ju presentkort där ;P
Kanske svänger om vickan och hälsa på om hon är hemma..
Hörs sen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0