Natti natt!

Nu ska det sovas i det här huset, som vanligt låångt senare än det var tänkt. Och det kommer jag få lida för imorgon bitti när klockan ringer sju. Hehe har bestämt än en gång att nya livet SKA börja..med det så menas det att jag inte ska sova bort hela förmiddan, gå ut och röra på mig, godislöfte i tre månader. Då inkluderas läsk.
Klarar jag det så får jag 2500kr att köpa vad jag vill för. Jävligt löjligt jag vet!!
Men det ska gå!!

Imorgon ska jag som sagt flörta med mig syrran på ikea har jag tänkt!
Men det är inte säkert det lyckas, vi får väl se. Vill dit iaf..

Nu har hjärtat duschat färdigt och dags att krypa ner under täcket!
Sov gott på er där ute.
hejs

  

Kommentarer
Postat av: Linda

Det är en vajer med plast runt om.

Vi satte fast sådana mini krokar i själva bänken och sedan vajern. och satte fast själva tyget vårat i krokar.

Förstår du hur jag menar?

2009-01-12 @ 07:01:13
URL: http://desperathusfru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0