nu blir det andra bullar ;p

Idag ska jag baka semlor, även om det inte är semmeldagen än ;P
Ska göra så man kan ha i frysen. Perfekt att ta fram om man får oväntat besök.
Sen ska jag göra vanliga bullar med. Går ju så fort att göra.

Micke kommer hit idag från piteå, ska sova över så vi kan spela finans läänge ;P heheh
Mitt favorit spel just nu.
Till middag blir det roulader och hackelbackspötatis. Olika såser och en god sallad till. Och vitlökssmör så klart.
Till efterrätt blir det annanaspaj och vaniljglass!
Smarresmarr.
Lägger ut recepten senare tillsammans med bilder om det blir gott! ;P

Mattis har just farit iväg med skotern, med sin bror.
Skulle på en liten tur. Perfekt väder för skoterföre.
Men jag är hellre inne och bakar, när dom nu ska på en "killsväng"
Annars förljer jag alltid med ;P

Sköt om er.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0