onsdag.

Mattis ligger och sover än, han är inte kry. Han har dock ingen feber nått mer så det är mest allmänna förkylningsbekymmer nu. Hosta, snorik, halsen osv. Får hoppas att jag klarar mig.

Idag är det som sagt stora sydagen ;P Hoppas att jag verkligen gör det nu, vill så gärna få de fint överallt :)
Sen ska jag storstäda, det behövs verkligen! Funderar på att baka bröd med...eller nått i långpanna som är bra att ha i frysen. Jag kan ju säga att vi har aldrig köpt så mkt kaffe sen vi flyttade tillbaka hit!! Det är slut ständigt. Och det är ju positivt, eftersom att jag inte dricker kaffe och Mattis gör aldrig kaffe hemma åt sig själv, utan dricker bara när vi får besök typ =0)  Samma gäller med fikat som jag bakar, tar slut mkt fortare..hehe
Det är så jag vill ha det!

Nu ska jag koka lite havregrynsgröt och gå upp och väcka hjärtat.
Mysfrukost fast det är lunch tid. Men jag har inte velat väcka honom föräns nu.
Hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0