redan ny vecka..

Ja gud så tiden går fort! Helt galet.
Jag sakna Berggården, ef och cd. Dom avdelningar jag var mest på. Vilka underbara människor, så snälla och goa. Ska abosolut åka tillbaka och hälsa på många gånger..

Idag tog vi sovmorgon..hehe Micke var ju här igår på middag och spel och sånt..
Vi gick och la oss kring tre..ändå vaknade jag klockan tio. Helt jättepigg :)

Nu har han åkt hem, syrran har varit här på kaffe.
Jag har städat undan så det är lika fint som innan helgen då jag storstädade :)
Matte är i duschen, han åker iväg och jobbar om en liten stund. Men han kommer hem imorgon bitti, så är han ledig onsdag. Jobbar bara torsdag till fredag, sen ledig hela helgen!
Underbart :()

När har har åkt ska jag baka nått, men vet inte vad. Nått man kan ha i frysen när någon kommer och hälsar på..
bullar kanske..men kändes lite jobbigt..
Jag får se..
Långpanna kändes enkelt..

Återkommer med det sen hehe
Fick så himla ont i huvudet, en promenad och en ipren gör nog susen.
Höres.
Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0