så var denna dag snart slut..

Ja snart är det dags för sängen. Är så himla trött, vet inte varför. Men man blir lite trött av att bara gå på ikea en hel dag, huvudet ska få vila snart :)
Hittade allt som jag skulle ha och nästan allt följde med hem från min önske liste ;P
Köpte benen där och ikväll har jag skruvat på dom på lack hyllan. Blev faktiskt bätte än vad jag trodde..
Imorgon är planen att jag ska sy gardiner till köket, en tre meter lång kappa. puh ;/
Tänkte passa på att sy till tvättstugan med, när jag lika har den framme, så då kanske jag kan visa lite bilder från minimakeovern ;P

Ni ska få se vardagsrummet..vilken skillnad.

                           


Allt som är med på bild två hade jag hemma, dessutom så skräpade dom sakerna mest omkring. Hade inte hittat nått bra ställe för tavlan osv. Fick ljusstackarna där på bilden av storasyster idag, som är från ikea, fast det syns inte :)
Så man kan säga att den lilla makeovern kostade mig 99kr och det är benen. Som hittat.
Nu känns det som ett rum, inte som om vi höll på att flytta ut. Eller in. Ofärdigt.
Nu är det fint ;P

Nu ska jag sova, men vi höres imorgon.
Kanske jag har lite mer bilder att visa :)
Natti natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0