sjuk..

Ja vem är jag som tror att jag skulle klara mig från den hemska influensa som går.
Har så ont i skallen, snoret rinner, hostan..ja klaga kan jag ju ganska bra! =)

Orkar inte sitta här så mkt, är så otroligt ljuskänslig när jag blir så här. hehe
Men jag återkommer..hehe då ska ni få se en bild på köksgardinen, om den ens blev nå fin. Tänkte ju helt fel när jag köpte tyget..hehe nåja, återsår att se ;P
Blir kanske imorgon eller så..

Nu ska jag gå den obligatoriska runndan med min värmeljuskorg och tända alla ljus. Jag äär hopplös, men jag måste ha ljus. Det är så otroligt mysigt. Sen laga lite mat och sen krypa upp i soffan och mysa..

Hej på er! =)


Kommentarer
Postat av: Helena

Hej baby! Jo annars är det bara fint med mig, elelr ja nästa -som du kan läsa i min blogg. Smått blåslagen.. :/

Hur har ni det i huset? kram

2009-01-18 @ 23:53:53
URL: http://www.nogg.se/hesa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0