söndag

Idag är det städning på schemat. Det är så himla lätt med centraldammsugare så det är så roligt att städa nu ;P
När man slipper slääpa runt på en stor kloss som hela tiden fastnar i nått eller så räcker inte sladden någonstans knappt. Det var nog helt ärligt det värsta jag viste i lägenheten, att dammsuga. Så den lotten åkte alltid på Mattias.
Men inte nå mer :)
Skura lite golv och dammtorka..gud vad det fort blir dammigt. Speciellt på fönsterbläcken..blir tokig.
Tror det beror på luftfuktigheten, vatten drar ju åt sig damm.

Annars vet jag inte riktigt. Ska laga nån middag, vet inte riktigt vad. Är sugen på kassler, men det går inte hem hos vissa ;P Men kanske steker hamburgare..får se.

I veckan ska jag sy lite grejs till tvättstugan. Bla ett tyg som ska hänga för tvättbänken, ni vet det är så där öppet så man ser stålbackarna under. Jättefult är det, så det ska fixas. Sen ska samma tyg upp i fönstret på dörren som är där. Våran ingång ;P Grovantren/tvättstuga är i samma.
Blir nog fint..ska ta lite före och efter bild. Tyget är väl inte en favvo direkt men tror det kan bli fint. Hade en rulle hemma med fem meter så det få duga! ;)

Nu har älsklingen kommit hem från gymmet och här sitter jag..puh. Måste börja träna jag med! Om det ska bli nå beach 2015 ;P
Ska gå och göra lite lunch nu.
Hej så länge!  




Syster och hennes minsting Pauliné i vårat vardagsrum.

Kommentarer
Postat av: moa

hej där!

kul med ny blog att följa.

jag är på plats i arjeplog nu så vi får hålla telefonkontakt, stor kram / lillasyster.

2009-01-11 @ 13:11:21
Postat av: Anonym

Kul att få se före och efter bilder=)

Jag har använt massor med krokar och en sorts vajer som finns att köpa på bla tyg affärer. Och jag blev hur nöjd som helst!

Nu kan jag gömma massor med icke fina tvättis saker;)

2009-01-11 @ 20:38:06
Postat av: Linda

Kul att få se före och efter bilder=)

Jag har använt massor med krokar och en sorts vajer som finns att köpa på bla tyg affärer. Och jag blev hur nöjd som helst!

Nu kan jag gömma massor med icke fina tvättis saker;)

2009-01-11 @ 20:38:35
URL: http://desperathusfru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0