storheden och kids! =0)

Idag har jag varit på storheden, ica maxi stod på schemat. Är så mysigt att åka iväg dit...
Var först in på hemtex och köpte två st zinkkrukor för 20 spänn vardera. Fast dom är inte i zink utan som är typ beiga.
Och en tvålpump till toan för 29 kr. Helt sjukt billigt.
Sen var jag in på Lindex, köpte en bh bara..inte rea heller hehe ;P typiskt..Hittade inge annat heller.
Sen handlade jag mat..men nog slank det ner lite mer än mat. Hittade tre filmer åt mig och en box åt matte.
Två dukar, vita runda till köksbordet. Lite sånt.

Sen efter jag kommit hem och packat in allt så åkte jag till skolan och hämtade ungarna..
På dagis och hämta lilljäntan och sen kom dom två större dit. Cissi hade med sig sin kompis Linn.
Min storasyster är ju som sagt hundvakt åt min lillasysters hund Tuva...en flat.
Så hon är oxå här, ska sova här för att syrran håller på att flytta från lägenheten i stan till huset i svartlå.

Lite info om dagen. Nu vankas bollibompa med popcorn.
Nää jag vet!! det är inte lördag.
Men Pauliné kom in till mig och frågade:
-kan vi inte ha myys i hardagsrumme (vardagsrummet)
Jag frågade vad det var för nå då..
-Hipps (chips)
Och jag svarade att de är inte lördag, och vi har inga chips heller..
men hon var så otroligt söt så jag gav efter och sa att vi kan poppa liiite popcorn...
-Jaaaaa!!
Helt överlycklig ;P

Jag är en dålig moster, jag vet!! ;/ Skäms på mig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0