torsdag..

Igen ;P

Idag har jag inte gjort allt för mkt, jag har skrivit lite jobbsökningar. Känns som ett stort mörker..
Hoppas verkligen att det ger något!

Det blev köttfärssås och spaghetti till middag. Jättegod blev den..
Jag gillar när den blir som i skolan, smååå bitar och lite vattnig/ketshupig ;P
Men nu hade jag i lök och liite grädde, soya och massa kryddor. Och tomatpuré såklart!
Kanongod!

Sen var jag på stan en sväng med Vickan, vi var på åhlens. Köpte två lampskärmar, hoppas dom passar, har inte kollat än. Annars blir jag tokig..
Hittade ett par rosa stretch jeans åt Pauliné, jättegulliga och tuffa. Sen två tröjor åt Cissi. Megarea..;P

Sen var vi på Dollarstore..Köpte ljus till utelycktan och en skotermössa till Lucaz..sån med bara hål för ögonen och munnen =) Blir perfekt för alla skoterturer..

Sen åkte jag på supermarket och handlade lite inför helgen, skönt att göra bort det idag istället för imorgon eftermiddag.
Imorgon ska jag in till stan igen faktiskt, ska på ams och prata med min kontaktperson (heter de så?) Ska visa upp en jobbansökan och få lite feedback på det.
Sen ska jag ev umgås med Vickan igen hehe Vi ska på Mio och kolla lite..
Sen ev kanske på Sävast trädgård..alla ställen där det är rea..;P hehe

Nu är det dax för lyxfällan, som ni hör behöver jag titta på det.
Kanske jag kan lära mig att hålla i plånkan lite iaf...;P

Höres i helgen!
Hejsvejs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0