trött ;P

Syrrans tre barn är här och sover över, ända sedan onsdag faktiskt. Mattis har varit borta och jobbat till igårkväll så det har varit supermysigt att ha dom här. Syrran och hennes kille har köpt hus i Svartlå (ja jag vet hopplöst) haha. Så dom håller på att renovera och ska flytta in nu i helgen, så då fick kidsen stanna extra länge =0)

Pauliné, den minsta på tre år fick vara uppe till åtta igår, så då tänkte jag yes kanske lite sovmorgon iaf..men icke ;p
Hon vaknade halv sju. Men hon är så go och mysigt, så vi har sett på svamp bob fyrkant och myst under filten. Hon håller på med frukosten nu. Dom två äldre var uppe till ett och såg Terminator. Så dom sover nog ett tag till =)

Idag ska vi upp till Svartlå och hjälpa till, grejja på. Men det blir på eftermiddan, hjärtat måste få sova länge, har har jobbat över ett dygn i sträck. Stackarn. Sen ikväll blir det nog lite taco mys bara vi två ;O

Jag längtar till våren..;)
Underbar blomma jag fick av hjärtat i sommras.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag vet, den här förkylningen är verkligen seg, men det känns kanske som att det är upploppet nu, så håll tummen! ;)



Vad roligt att du har börjat blogga.. Så kul att läsa. Sen även grattis till husköpet :)

Kram.

2009-01-10 @ 15:54:34
URL: http://foxygoldfish.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0