Tvättstugans mini makeover ;O

Ja äntligen är jag klar med allt som skulle sys till tvättstugan..
Jag har använt samma tyg till allt, så endel av er kanske tycker att det blev för mkt. Men jag vill att allt ska matcha, och jag hade inget enfärgat svart hemma..men jag tycker att det blev fint! Är verkligen jättenöjd!! =)

Nu ska jag steka lite blodpudding och bacon. Blir en sen middag då jag åt köttsoppan till lunch sent..passar bra nu när jag är klar. Ska se Per i Vad blir det för mat, det börjar kl nio. Säsongspremiär.
Blir nog tallriken framför teven till hans goda mat hahah ;P

Nåja här kommer före bilderna och efter bilderna. Håll till godo ;P

Före:

           


Efter:




              



Våran tvättstuga är så lång och smal, väldigt avlång. Det är så svårt att få en helhetsbild, därför är det mkt enstaka bilder istället.. I dörren hängde det ett ljusblått typ silkestyg innan med silkesband, inte min smak, så det blev mkt bättre. Sen pimpade jag upp skoskåpet som är där vid brandsläckaren..så man inte ser alla skor som inte används. Blev riktigt bra :)

Hej på er, höres imorgon!!
Natti!


Kommentarer
Postat av: Anna

Det är ju bra att han har den inställningen, men samtidigt är det ju inte bra att jobba om man inte är kry.. :)



Du är så duktig på att stajla till hemma :) Tvättstugan blev jättefin.. Var i Boden är det ni bor nu?

2009-01-15 @ 21:27:26
URL: http://foxygoldfish.blogspot.com
Postat av: Linda

Tjusigt!!!

Kul att få se bilder också:)

Jag tänkte sy ett par gardiner till vårat fönster nere i tvätt stugan våran..

Har du några tips?

2009-01-16 @ 08:15:02
URL: http://desperathusfru.blogg.se/
Postat av: maria

Hej! Jag har köpt det på åhlens, 125 kr/m. Vad fin tvättstugan blev :).

2009-01-16 @ 10:04:51
URL: http://mariaogren.blogg.se/
Postat av: Anna

Ah, Trångfors. Jag har suttit och funderat på var Flodvägen kan vara, men så klart det är i Trångfors :)

Vad kul att ni trivs. Får se till att komma och hälsa på ngn dag! :D

2009-01-16 @ 11:55:24
URL: http://foxygoldfish.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0