tisdag

Igår var jag ju som sagt upp till syrran i hattlå (svartlå) haha minstingen har såvrt med sssss utal ;p
Vi köpte pizza från harads, men jag käkade kycklingsallad, ganska god faktiskt!
Vi gick även till trädgården där..dom har 50% hela månaden..
Hittade lite..två stora svarta krukor..
Som ska hamna i tvättstugan..så ska dom bruna som står där få komma upp till sovrummet.

Köpte blompinnar, som jag ska ha när jag för våningstårtor :)
Lite fjärilar som man sätter i blommorna..
Så fick Cissi ett par örhängen och dom andra två valde nå gorm ;p

Sen när jag skulle hem ville dom såklart följa med mig hem!
Självklart..mina älsklingar.
Vi mös på ordentligt igårkväll...cissi och lucaz såg beck med mig ;p

Idag kom syster och hämtade dom!
Jag har kört fyrhjuling ;P
Coolt värre.
Mattis bror har köpt en vägreggad, men de var inte hellt lätt me växlingen och sånt..
Har aldrig kört moppe ens så de var lite bök..men gick ändå skitbra!
En sån skulle man ha ;p


Mattis och hans bror är med i aftonbladet idag..
Hehehe på listan över folk under 30 år som tjänar mest ;p
I boden alltså..inte sverige :) hah
Mattis var på 5e plats och Tobbe på 3e ;)
Lite coolt.
Ändå jobbade inte mattias så mkt ifjol..men tobbe jobbade som en gris så han förtjänar brons platsen :)
Dom skulle ha tagit från 2007, då hade min kära sambo hamnat betydligt högre upp ;p


nu blir de Australia och lite mys..
vi höres!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0