åh snacka om punktering..

Igårkväll skulle jag snabbt åka till mattis brorsa och hämta min mobil som jag glömt där!
Allt gick kanonbra tills jag var vid garnis..och inte kunde hålla ögonen på vägen, utan skulle glo på allt annat runt i kring..:/
Heheh faktiskt är de typiskt mig.
Både Mattis och syrran gnäller på att jag kör för nära kanten..
Och ja nu fick vi det bekräftat.

Pang sa det!
Bara ringa älsklingen
-Hej, du kan du komma och hjälpa mig..jag tror (vadå tror?!=) jag fått punka..
Snacka om punka!

Men nu ska jag sluta köra så nära.
Hehe

Idag blir det grilla och mysa!
Jag börjar sju imorgonbitti så jag orkar inte med nå galej.
Men kan väl inte påstå att jag är nån jättefantast över midsommar, tror det är mer när man har kids.
Men lite fira måste man ju, med jordgubbar :)

Känns så tomt utan Molger..men har förlikat mig med tanken att han är borta!
Så är det bara! klart det är trist, men jag har ju faktiskt två andra kissar kvar! :)

Ha en trevlig midsommar!! :)


Kommentarer
Postat av: bakmammorna

vilken härlig sommartårta! hoppas ni haft en fin dag trots vädret!

2009-06-19 @ 19:32:29
URL: http://bakmammorna.blogspot.com
Postat av: Anna

Men det är bättre att köra nära kanten än att köra nära mittlinjen som många gör! DET är livsfarligt! Bara man håller sig innanför strecken i högerkanten går det ju bra :D

2009-06-20 @ 16:32:01
URL: http://iannashus.blogspot.com
Postat av: Zara

Alltid lika fina tårtor=)

2009-06-21 @ 22:22:15
URL: http://millybus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0