Första dagen över! - 0,8kg

Ja de kan man ju lungt säga! Första dagen på vårat nya liv ;P Och det känns fantastiskt!!
Klart man vill ha bullar, kakor, godis ja allt nu när man inte får käka.
Vad man glömmer av sig..kommer på mig själv ibland sitta och tänka..ja kanske man skulle ta sig en smörgås till mellis..eller inte! hahah
Frukorsten idag blev lika som igår..
Äggröra, prinskorv, två stooora glas vatten, ett halv äpple och tre jordgubbar!
Mätt och belåten.
Hälst ska man inte äta frukt om man följer LCHF ordentligt, men vi är ju inte steeen hårda.
Vi käkar ju liiiite kolhydrater per dag..äpple innehåller ju det.
Men man får ju välja sina strider, vad man ska lägga kollisarna på om man säger så..
Igår till middag grillade vi fläskkött, till de en stor sallad och tzatsiki. Vatten.
Funkade klockrent..men nog fan saknade man potatisen..av något slag.
Men det funkade..

Vi vägde oss i morse..;p

- 8 hg på ett dygn ;p
Whiiiee jippi.
Faktiskt så hade jag gått ner 3,5 kg sedan i mars även om jag svullat som vanligt!
Men det är ju fr.o.m söndag som bantningen på riktigt satt igång :)
Hjärtat hade också 8 hg ner..konstigt nog.
Killar ska ju gå ner mera..hehe nu är det tävling!! :)

Ska ut och grejja på gården nu lite..
vi höres

Kommentarer
Postat av: Linda

hejja,hejja.

Så duktiga ni är.

Ni har en egen hejaklack i Svartbyn from nu;)

2009-06-08 @ 16:27:14
URL: http://desperathusfru.blogg.se/
Postat av: Anna

Måste säga att allt det här "nya" lågkolhydratsnacket kan bekräftas av mig för genom alla år har jag varit smalast i min bekantskapskrets och jag ÄLSKAR smör och grädde, men gillar inte godis och glass och dessutom vet jag de som testat och det funkar så LYCKA TILL!! Sen är det klart att alla har olika förutsättningar genom arv och det viktigaste är nog ändå att man mår bra och njuter av livet.

2009-06-09 @ 21:45:03
URL: http://iannashus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0