LCHF

JA det är vad som gäller för oss här hemma!
Kommer inte bli lätt, men en gång för alla så ska det funka! :)
För er som inte vet så är de en form av diet, eller snarare livsstilsförändring inom kosten.
Low Carbs High Fat..innebär att du inte får äta potatis, pasta, ris, socker, mjöl osv.
Man ska äta mkt smör, grädde, kött, fisk, fågel, grönsaker, bär.

Operation minus minst 50kg blörjar idag!
Låter ju helt sjukt..men det ska gå!

Frukosten bestod idag av äggröra med vispgrädde i, skinka, ost och minitomater! :)
Vatten till det..

Vi ska åka till MAttis syrra i synderbyn och hälsa på, hennes karl har fyllt år.
Inget fika alls!! Är inte ens sugen på skit nå mer..fy fan!
Det är inte gott!!

Vi ska stanna på ica maxi och inhandla:
-köttfärs
-Kyckling
-Vitkål
-Morötter
-Grönsaker
-Bär
-Grädde
-ÄGG (som man äter huvudsakligen)
-Tonfisk
-Smör
-Skinka

Blir ju spännande..men har aldrig känt så här inför en deff.
Så det bådar ju gott!!

Helena:
Gud vad smal du är!! :) du har ju blitt superslimmad.
Duktig du är vännen!! fy fan, you go girl!
Hakar på i ditt race, ska bli grymt skönt och visa alla att man faktiskt kan!!


-Vem kan stoppa mig när jag bara rullar fram...tralla la lala lala ;p

Kommentarer
Postat av: Linda

Påminner lite om Gi dieten?

Ska hejja på er tjejer:)

2009-06-07 @ 15:59:34
URL: http://desperathusfru.blogg.se/
Postat av: Lisa

Åg gud vad duktiga ni är. Skulle också verkligen behöva men hittar aldrig nog motivation, plus att min karl också är galen i sött och tycker man ska belöna sig när man varit duktig i 3 dagar. nackdelen med mig är att jag inte äter ägg ocg grönsaker, har försökt tvinga i mig och lära mig dom senaste 10 åren. men jag klarar det inte. vet inet vad jag ska göra? Lycka till i alla fall. Går edt bra med alla blommor btw?

2009-06-07 @ 22:36:15
URL: http://novasmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0