måndag igen..

Är det bara jag som gillar regnet?! ;p
Alla bara gnäller och tjatar om detta dåliga väder..men jag tycker det är mysigt :)
Okej kanske inte jättekul sommarväder..men det är något speciellt med regn..något lungt och fridfullt.
Jag trivs iaf när det regnar!!

Bantningen går kanonbra! :)
Detta käkade jag till middad ikväll, inte är de synd om mig ;p
Tacorester från helgen, köttfärs, ost, sallas och sååååås ;p



Hade en fuskdag igår..samma dag som vägningen, så käkar man upp sig de dubbla man går ner ;p
Nää men många tycker nog att varför ska man förstöra nått så bra när man kämpat..
Men jag vill ha en dag där jag kan äta potatis om jag vill, eller nått annat som innegåller kolhydrater.
Sen kanske man inte behöver svulla gärnet!!
Men för oss funkar det om man vet att på lördag tex då får jag käka en daim eller potatisgratäng eller så..

Idag har jag ringt veterinären igen..
Blir tokig snart..
Hur mkt jag än älskar mina katter så går det inte nått mer.
Vårat hus blir förstört.
Ringde ju vet för två veckor sedan kanske och fick tala med någon som var jätteduktig på katter.
Hon tipsade om en till kattlåda, ny sand, såpa och desinfektion. Man skulle sprida ut lådorna..
Ja allt detta har vi gjort..

Känns nästan som de blivit värre sista veckan..
Det är Molger som inte sköter sig..pissar inne!
Och skiter för den delen med..
Fick en tid på onsdag..ska kolla om dom hittar något fysiskt fel.
Är han helt frisk så måste vi ta bort honom ändå..

Känns så hemskt..men vad ska vi göra?!
Det går inte nå mer..funkar inte!
Hoppas dom hittar något som går att räta till..


Han är ju så fin!! :)
Känns som att han känner på sig att något ska hända..
Han är så social, goosig och snäll!
Åh så trist..
Håller tummarna!!

Nu ska jag duscha och sen lägga mig!
Godnatt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0