ny vecka :)

Tycker måndagar är värsta dagen på veckan..inte roligt.
Vet igentligen inte varför, borde ju vara en bra dag eftersom ny tid kommer, ta vara på livet bla bla bla ;p
Men nåja..
Idag vaknade jag halv tio kanske..alldelles för tidigt med tanke på dålig sömn i helgen + jobb, dessutom väldigt sent igårnatt.
Jag grejjade på, duschade..åt frulle.
Sen åkte jag och mattis till hans mormor som fyllt år i helgen..firade henne med en stooor blomma, choklad, en Baylis (stavas hur?!) :) och lite fika! Hon blev super glad.

Sen åkte vi och veckohandlade..lite mjölk, fil, pålägg, ägg, flingor, grönsaker, frukt, varmkorv, kräm och lite sånt ;p
Hem och åt varmkorv med bröd, kräm och mjölk.
Mattisen har åkt och jobbat, då drog jag och syrran till Hedströms trädgård..
Köpte Million Bells faktiskt, till mina blomlådor och även till två stora krukor.
Hittade ett lila mini träd som har blommor i kronan..jättesöt!
Ska ta lite bilder imorgon så får ni se..
Hade ju glömt vattna murgrönan igen, så den såg ju mer död än levande ut..hahha
Men den brukar ta sig. Så jag hoppas.
Ganska väldigt dyrt med blommor..köpte 10 st million bells á 60 kr. Den lila trädblomman kostade 300kr och så jord och lecakulor på det..inte kul ;p men det blir så fiint! ;P Vita millionbells till vårat hus passade så bra.
Nog om detta ;p

Åkte på graven och gjorde fint!!
Saknar dig pappa, varje dag tänker jag på dig!!
Världens bästa pappa, kan inte förstå att det är två år sen du lämnade mig..
Men du har det bra där uppe i himlen, med farmor och farfar! :)


Varit ute och panterat ikväll, vattnat allt som finns här.
Inkl raberber, jordgubbar och gräslök!
Spolat av grillplatsen, lite mattor, och broarna..
Fint fint.

Nu ska jag ta mig en hårdbrödmacka :) Med leverpastej, grönsakskrydda och tomat.
Mumms. Men först blir det duschen och sen mys i soffan!
Jobb imoron 7-16.

Jag blir ju riiiiik :)
hej på er, skrivs imorn :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0