operation bantning :)

Det går jättebra!! Än så länge ;P
Bävar lite för kommande veckor..
Men skönt att ha första veckan avgjord!! :)

Resultatet för veckan är -3,3 kilo! :)
Är såå jäkla nöjd! Kunde inte bli bättre..inte för mkt ner och inte för lite heller.
Lagom.
Såg i ett diagram här på datorn att sedan i mars har jag nu gårr ner 6,8 kilo!
Och det är bara en vecka jag bantat! :) svullat på som vanligt i april ju..Knepigt!
Men ingen är gladare än jag!!

Och de bästa av allt är att jag vann över matte ;P
Men han har fuskat lite i veckan. Han fick 2,8 ner
Varje gång han har småfuskat har jag stått emot och sagt: i´m gonna win :)
hahahah såå skönt!!
Jag vet ju att killar går ner mer och fortare än tjejer..så då tänkte jag att om jag inte fuskar så blir marginalen mindre iaf..
Men jag vann ju :)

Nää nu blir de lite frulle sen kommer syrrorna hit med deras kids så ska vi åka på Leo´s Lekland! :)
Här kommer en bild på middagen igår och även lunchen nu!
Kycklingsallad :)
Innehåller sallad, minitomater, gurka, majs, rödlök, ägg, kyckling :)
Mangoraja utblandat i turkisk yougurt! :)
Mumms!!


Kommentarer
Postat av: Josefine

gud vad duktig ni är :)! hejar på er ;)

2009-06-15 @ 11:49:56
URL: http://josefinelundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0