full rulle

Inatt blev det inte många timmars sömn..kanske fyra!
Men när man ska till ikea är det inte svårt att ta sig upp trots grus i ögonen :)

Vi åkte iväg med Tobbe och Lotta och lilla Olivia! :)
Var på ikea, alco, nya gallerian där..men tyckte inte de var så mkt att hänga i julgranen!
Sen var vi på candy world och köpte snask till framtiden :)
Stannade på Öb med och hittade blomlådorna..köpte två st, så nu har vi fyra!
299 kr/st är ju inte nått att säga om! dom kommer ju hålla alla år.
Det är den stora..dom är 90cm.


På ikea hittade vi lite smågrejjs. Inget stort..
Skulle köpa ett nytt bord, vardagsrumsbord men de gick inte in i bilen.
Har kikat runt på alla möbelaffärer men hittar inget. Inget som jag vill ha.
Som är så smart som ikeas..men vill ju hellre ha i riktig ek, håller ju bättre.
Men får köpa ett sånt på ikea, tills vidare!
Här är lite blandat av de vi köpte..:

   

En likadan plåthink till altanen, en till aska och en till grillkol, tändstickor, tändvätska etc.
Köpte tre av ljuslyktorna..svarta. Ska vara dom små blockljusen in.
     
Lite servetter, dom blåa, två brickor. Den svarta smala ska vara till kattskålarna med mat.
Blockljus..
    
Nu tallriks service..mörkgrå. Har haft vitt länge, men är så less det. Gillar den där gråa ;p
Vinglas, snapsglas och champagneglas ;p Och dom svarta smala servetterna ;p


Sen hittade jag även murgröna, jättefina stora tjocka. För 25kr/st.
Köpte 8 st..till lådorna ;P


Imorgonbitti ska jag upp halv sex kanske, köra grabbarna till pite på jobb.
Whiieee så skoj :)
Sen imorgon fyller Lotta år, 28, vilken gamal kärring ;P
Ska dit och fira henne, köpa en fin present! :)

Ska även hinna slipa ner ute bordet..teakpljan är inköpt och slipmusen med.
Hoppas alla svarta fläckar försvinner..Kommer bli lättare att hålla det fint bordet när det står under tak.
Sen måste jag kratta, ser för taskigt ut. Alla andra i området har typ gjort färdigt..
Man vill ju inte vara sämre ;p
Visa att man är en ordentlig  och duktig ungdom :)

Onsdag jobbar jag kväll!
Hoppas att mattan har kommit..
Och min matberedare ;p

Kram på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0