lördag kväll!

Har jobbat både igår och idag faktiskt..igår till fyra och idag till nio, delad tur.
Känns så skönt att jag får jobba! :) trivs jättebra där!

Igår åt vi korv och makkisar, lyxigt värre en fredag ;o
Men jag ides inte efter jobbet..så blev snabbt.
Sen gick vi ut och krattade..
Gud vilket mörker..hahah nää men det känns som att det aldrig tar slut!
Nu har vi bara diket på baksidan utanför häcken och slänten på framsidan..det är väldigt lite.
Vi ska ta det imorgonbitti.

Så igår kom svärisarna hit, världens bästa!! Finns inga som dom.
Mona hjälpte till att kratta, trots att hon krattat hela deras gård, och Hans hjälpte mig att få upp blomlådorna.
Hehe då fick Mattis fingrarna ur..hehe så han satte upp dom tre andra! :)

Sen drack vi kaffe och surrade lite innan dom for hem.
Efter det såg jag så ska det låta..
Grejjade på lite.

Ikväll ska jag spola ren altanen..efter allt slipdamm som blivit..Har slipat ner möblerna.
Vilket jobb, de trodde jag inte! Men fint blir det.
Ska olja in dom ikväll med..tror jag.
Så dom hinner torka.

Imorgon kommer hjärtat hem från jobb på morgonen..
Då ska jag städa, dammsuga, skura och dammtorka. Skura toaletterna.
Skulle behöva putsa fönstrena, men får nog bli på måndag istället.
Ska baka också till Mattis födelsedag.
På eftermiddagen kommer Micke hit, vi ska umgås och spela spel skulle jag tro :)
Brukar bli det när vi umgås ;p
Kanske åker till tobbe och lotta på kvällen och umgås med dom med ;p

Nää nu.
Dags att kika vidare..
Söka efter nått recept på dessert som inte innehåller så mkt socker.
Någon som har något tips? Lite festligare så..

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0