oj vad länge sedan..

Tiden går så fort och jag har haft så otroligt mkt att göra inför helgen som var, så jag har helt glömt bort bloggen.
I fredags fyllde hjärtat 30 år så vi har haft partaj i lördags..
Mkt folk och mkt mat ;P haha
Mkt att göra..städa, laga maten, fixa med drinkar och alkoholen, blommor och allt möjligt.
Men det blev en härlig fest som innehöll allt ;p
Alla var nöjda med maten och tårtorna..så det kändes bra! ;)
Mindre roligt dagen efter..städa..fy fan hur det såg ut.
Inte roligt att torka någon annans spya..hualigen.
Skoj var det iaf!! :)

Ska visa er min present till hjärtat..som han fick i fredags när han kom hem på eftermiddagen.
Världens bästa present!! :)
Om ni frågar honom alltså..





En timmrad grillplats! ;p
Vi hämtade den i borgarudden, Piteå på torsdagskväll.
Mkt fin alltså, gjorde sig perfekt där!! :)
Så klart specialbeställd, specialgrill och bänkar ;P

Såg nu när jag var ut och vattnade blommorna att rabarberna har kommit upp rejält!!



Jag har jobbat kväll igår och idag..mattisen är och jobbar han med.
Tänka sig att nu är han en gammelgubbe på riktigt ;P
Kan ni gissa vem som steg upp 19.00 dagen efter festen, alltså i lördags?!
Haha han mådde inte bra!
Men som han förtjänade..

Vi har världens bästa grannar!!
Ullis och Robban.
På fredag natt så var robban och lastade med skottkärran ved baki vårat garage.
En stoor hög!! Lämnade en lapp där det stod : Grattis på 30 års dagen gubbjävel ;p
Önskar grannarna..elda med andakt ;P
Klockrent till våran eldstad ;P

Imorgon kommer de två äldsta kidsen hit, cissi har match kring sex tror jag.
Så hon ska sova här!! eller dom är de ju. hehe
Spännande.

Måste åka på stan imorgon..
Ska köpa en ny mobil, min är helt kokko, displayen är upp och ned. Hör så knäppt, sen blinkar den och är helt knäpp. behöver åka på återvinning med alla jäkla tomglas som blev, tetror och skit.
Fullt överallt.
Sen måste jag köpa blommor och plantera i blomlådorna, måste ha nått mer än murgröna.
Måste åka på graven också..göra fint. :)
Lite småpyssel!!

Ska visa er vilken fin bro/trappsteg mattis och hans pappa bygde i fredags...
Så vi kan nyttja utgången via datarummet till baksidan (rakt framför grillplatsen)
Är ju ingen altan där så det blir för högt att gå..



Blev så fint!! duktiga dom var!! :)

Nää nu blir det dushen och sen soffan en stund!! :)
Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Linda

Vi har köpt nästan likadana;)

Vad fick ni ge för era grill möbler?

2009-05-28 @ 15:56:11
URL: http://desperathusfru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0