plugg och plugg

Idag är det plugg för hela slanten! :/
Imorgon 09.00 är det slutprov på folkhälsokunskapen. Känns skönt faktiskt.
Men tänk om jag inte klarar det...herrejessus då dör jag.
Hahah nää men gräver nog ner mig iaf..
Tänk så skönt att ha det gjort om det går vägen..

Håll tummarna för mig imorgon :)

Har suttit ute på altanen och läst och skrivit hela dan..
Var tvungen gå in och komma bort ett tag...jag kom på mig själv sitta och läsa samma mening några gånger ;p

Mattias är inne i stan och gör lite ärenden..
Skulle handla så vi ska äta varmkorv till middag och kräm :)
Om solen håller sig framme kanske det blir ute på altan, som värsta sommarkäket :)

Igår var vi på Jula..dom skulle få in blomlådorna som jag ska ha, men joho den lasten hade blivit kvar i skåne!!
Så klart med min tur..



Får bli tredje gången gilt då till veckan istället.
Såg ju på bilden här att den hänger snett..så jag gick ut och kollade.
Den var inte nog nedtryckt på ena sidan bara..så den är inte sne ;P

Jag behöver två till..så jag får fyra på framsidan =)


Vi köpte en skoter igår..
En Viper 04.
Ingen aning, men den såg fin ut.
Nu ska det bara bli vinter hehe

Vi hörs!!
Back to the book´s ;p
Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0