så skönt med ledig helg :)

Faktiskt..även om man är ledig mkt ibland på veckorna så är det skönt att ha ledigt på helgen ;p
Blir ju ofta så när man är timmis att man får jobba helg och knepigt nog så har jag och mattis kommit omlott.
När han är ledig så jobbar jag och vice versa :/
Nåja..sommarn är ju på ingång ;P
Man kan inte få allt. hehe

Som sagt så har jag ju varit sjuk, kan ni tro att det har varit synd om mig :)
Massor!!!
Legat nerbäddad på soffan..
Men nu mår jag bra!!
Igår var jag en snabbis på stan, köpte lite blommor.



      

Bara lite pensér och sånna minienar.
Blev ju fint..även om det inte ska vara så låga blommor i dom stora vita.
Men jag kunde inte hålla mig.
Ska byta ut dom när det närmar sig sommar!
Har inte än bestämt hur jag ska göra med krukorna där som jag köpte..(vita och svart prickiga)
Vart jag ska ha dom osv..Men det orn sig.

Jag åt räksallad på altanen när jag kom hem från stan, lyssnade på musik på lappen.



Himla mysigt. Sen planterade jag..
Det är så här det känns att bo i hus..
Vilken dröm :)

Såg idag att mit lilla land på baksidan har nästan tinat fram helt!
Så mysigt till sommarn och kunna plocka sina egna jordgubbar och rabarber.
Sen återstår att se hur mkt jag gillar det där med land, eller om det är för mkt jobb.
Får se hur länge det får finnas kvar :)



Idag har jag jobbar till fyra..
Nu är jag bara hemma..skönt.
Ändrade planer men det gör ingenting!



Våran fina bro på framsidan..lillmyshörnan :)

Nu blir det så ska de låta..för hela slanten!
Frågan är bara vad jag ska käka till..hehe
Står mellan :

  

Eller kanske..



Valet vore så enkelt...
Hehe får väl se vad det blir, lite av allt kanske hehe
Så får man inte helt dåligt samvete.

Jag fick MVG på andra inlämningsuppgiften i folkhälsokunskap :)
Snacka glad jag blev..jag kan ju faktiskt!!!!

Trevlig kväll på er alla.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0