stressigt värre! :)

Jag har äntligen köpt en ny mobil, en sony ericsson w595 tror jag den heter..
Funkar kanonbra än så länge ;p
Lite tjejig är den också..har just fört över lite bilder på en tårta jag gjort idag..funkar ju jättebra! :)



Idag har jag bakat åt mattis mormor som fyller 79 imorgon.
Har gjort bullar, biskier, drömmar och en tårta :)
Hon blev ju jätteglad, hon är så snäll och söt.



    

Jag gjorde en gräddtårta, riktigt gammelstuk som passar äldre ;P
Inge modernt med sockerpasta här inte :)
Blev ju fint med gelén ovanpå också.

Mitt i bullbaket halv två så ringer vakansen..
-Hej, kan du jobba ikväll?!
Joo men visst ;p hahah
Blev väldigt stressigt, hade inte ens satt in en plåt i ugnen och inte duschat heller..
Eld i baken kan jag säga.

Men jag hann tillochmed diska undan och röja i köket..göra mig iordning och få med mig allt fika som hon skulle få.
Så var syrran och två av kidsen här och hälsade på mitt i röran..
Men inga problems ;p

När jag kom hem kl 21 så dammsög jag och skurade hela nedervåningen :)
Känner mig mäkta duktig alltså, med tanke på att jag börjar sju imorgonbitti..
Har igång en tvättmaskin nu också..:o)

Men jag går väl på nått adrenalin..
Fick svar av läraren..
Skrev VG på slutprovet..oh lord det trodde jag inte.
Som jag skrev tidigare så kändes det inte som VG, knappt G snarare.
Och så skrev hon att VG blir även slutbetyget på kursen!! :)
WHIIIEEEE!!! Lyckliga jag.

Jag skojar inte om jag säger att jag pluggat fem dagar kanske om man lägger ihop tiden ;P
Känner mig så stolt!! :)
Kanske en ynka kurs tänker ni..men nää! Jag är verkligen inte någon pluggmänniska så jag är supernöjd!! :)

Gud varför blir alltid mina inlägg så långa!!?
Hopplöst!!
Nu ska jag krypa upp i soffan och se lite tv, men duschen först! ;p
kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0