torsdag

Idag är det full rulle som gäller :)
Vaknade åtta, värsta tidiga med tanke på att jag jobbade kväll igår.
Idag ska jag slipa färdigt utemöblerna, vilket jobb det är!
Trots att jag har en slipmus.
Sen ska vi kratta..fy hur det ser ut här. Inte roligt.
Men blir ju fint sen när man är klar!! :)

Kidsen kanske kommer hit efter skolan..
Längesen jag träffade dom, saknar dom massor! :/

Måste städa inne också..i köket.
Ser ut som andra världskriget ungefär hehe
Var och hämtade ut min matberedare igår..den är sååå fin!!
Röd och blank :)


Sååå snygg!!
Nu ska jag rocka i köket :)

Nu blir det frukost, sen blir det hårdkörning för hela slanten!
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0