garaget - check!

Idag vaknade jag före klockan..konstigt nog.
Klockan var kanske halv tio. Känns skönt..
Varför stiger jag inte upp så "tidigt" oftare när jag är ledig.
Man hinner ju så mkt, man tar till vara på dagen mer.

Vi har varit i garaget, städat och röjt och satt upp hyllor.
Nu är de skitsnyggt, stajlat ;P
Att jag ska dit och bry mig i garaget tillochmed. Ingen ordning alls..jag är skadad!!
Fint blev de iaf..

Jag har röjt inne och plockat.
Tvättat en maskin och en diskmaskin är igång.
Syrran stryker just nu köksgardinen, den ska upp nu!

Kl fem ska vi på middag till svärisarna..
Pannbiffar, guuud så gott!! :)

På återseende.
Jobb imorgon 7-12
Då kommer även älskade syskonbarnen hit för sin vecka hos mamma!!
Jag längtar efter barnmys :) dom är så gooa!

Hejs

Kommentarer
Postat av: Anna

Garaget... Hmmm... Nej, där inreder jag inte, men jag ställer dit allt jag inte vet var jag ska göra av och hoppas att det försvinner ;)

2009-09-27 @ 22:08:36
URL: http://iannashus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0