liten shoppingrunda :)

Imorse skulle hjärtat till luleå och besikta släpet..det fanns ingen tid i boden innan.
Då tänkte jag passa på att åka till älvsbyn, till en liten inredningsbutik jag hört talas om.
Och den var helt underbar, en jättemysig liten butik som gick i lite gammeldags, lantlig stil.
Trots att det inte är min stil, så kom jag hem med ganska mkt ;p

   

Små bokstäver i plåt.



Litet grönt fat, som jag
igentligen ska ha som kakfat! :)

           

En bakbok :)                         En mindre plåt till ugnen,
                                           Ni får ignorera köttet på tining :)

                                   

En liten snacks skål..                                       
Har en likadan större det står godis på :)

  


Små rottingkorgar till toan..

Jag är väldigt nöjd med mina inköp :)
Dit ska jag absolut åka igen.

Såg föresten ett hus på vägen som hade exakt den färgen jag vill måla vårat hus!! :)
Nästa gång jag åker förbi ska jag knacka på och fråga vad kulören heter! ;p


Ni ska få se värdelösa bilder på huset..uten spröjts.
Men först med..som de såg ut förr.

Med:
   

Utan:

        

Mkt finare utan. Ni får ursäkta dom dåliga bilderna..värdelös fotograf :)

Lite höstfint på framsidan.
Även den lyktan jag pratade om igår, den hamnade utanför grovis, bredvid garaget.

   

Nää nu ska jag avlägsna mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0